سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار تا کنکورراهی نیست 2
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

خیلی بی مقدمه برم سراغ این پست . باز هم به عشق همه کنکوری ها . آقا / خانم . پسر / دختر . جوان ایرانی تو حق نداری ناامید بشی . چرا داری به این فکر میکنی که تو قبول نمیشی و یه عده دیگه قبول میشن ؟؟ چرا خودت رو دم به دم در مسیر موفقیت خسته جلوه میدی ؟ منم که کارم شده داستان نوشتن ، بذار یه واقعیت رو بگم . کوهنورد موفق وقتی می خواد از کوه بالابره اول کاری یه بسم الله میگه و چند لحظه ای با نوک قله نگاه میکنه و بعد میگه میخوام برسم بهش . بعد کم کم قدم برمیاره و بالا میره . تو بین راه نمیاد هی نگاه کنه به قله و بگه : اوووووو......... چه قدر مونده ..... نه نه من خسته شدم . برمیگردم . کار من نیست ....و..... بعضی وقت ها تو اوج فشار نگاه به نقطه پایانی ما رو خسته تر میکنه و انرژی ما رو برای رسیدن به هدف میگیره . باید آسه آسه راه را پیمود و برای خودمون هدف های دست یافتنی کوتاه مدت انتخاب کنیم . من اسمش رو میذارم بنگاه های زود بازده . کاری با بقیه نداشته باش ، خودت و فقط خودت مثل لاک پشت قصه من تو پست اراده برو جلو و هدفت همین تلاش های چند ساعت آیندت باشه و با کسی کاریت نباشه . یادم میاد همکارم آقا ایمان همیشه تو اینجور مواقع یه جزیره ای رو برای بچه ها مثال میزد که توش فقط خودتی و خودتی و خدا . به فکر کسی نباش . خودت برو جلو و به خدا بگو ببینتت و تشویقت کنه . همین . بابا کنکور چیه دیگه !!! ولش کن . برو جلو بهش فکر نکن تا با استرس و ... تایم های فوق العاده ات رو برای مطالعه از دست بدی . مثل دونده دو ماراتونی نباش که وقتی به دور آخر رسیده می ایسته و به این فکر میکنه که چرا من دور اول و دوم و اینا رو خوب ندویدم و شروع نکردم و تنبلی کردم و.... ودقیقا تو اون دور آخر که داره نتیجه رقم میخوره اون حرکت نهایی رو انجام نمیده . این قضیه منشاش یه نوع نگرش است . نگرشی که میگه کل زندگی یه نقطه هست واگر اون نقطه رو از ما بگیرن کل زندگیمون رو از دست میدیم و اونو از ما میگیرن . درصورتی که در بررسی زندگی آدم های بزرگ به نکات جالب بر می خوریم که اینا اصلا متکی به یک نقطه نبودن هیچ وقت . بلکه جریان سیال زندگی و انرژی بودن و گاهی هم به نتایج مطلوب خودشون نرسیدن ولی انگار که نتایج نیست که اونا رو به حرکت وادار میکنه ، بلکه خود حرکت و تلاش و این ماورای انرژی نهقته از این حرکت هست که به اونا شوق و انگیزه تحرک میده . بیام بیرون از این فاز که اگر من این رتبه و رشته مطلوب رو کسب کنم  همه چیز را بدست میاورم و هرگاه بدست نیاورم همه چیز خود را از دست خواهم داد تا از ماه آخر بتونیم استفاده کنیم .  حسرت دیروز رو با خودت نکش تا حال و آینده . دیروز تمام شده و اگر تو هنوز در دیروزت هستی مرده ای و اتلاف وقت امروز رو داری و ترس از فردا را خواهی داشت . کامل گرا نباش و فکر نکن که تا حالا که اینجوری بوده بقیه اش هم خوب بذار بگذره تا از اول شروع کنیم . کمال گرا باش . از همین فرصت باقی مانده بهترین استفاده رو بکن . از هر درس اندازه 10 درصد بخون و نسبت به الانت رشد کن و رفتی سر جلسه فکر کن که فقط اومدی همونایی که خوندی رو جواب بدی و بیسکوییت بخوری و بری . تمام . به خدا به نفعت هست و اگر بخوای برای سال دیگه کنکور بدی موتورهات رو روشن میکنه و انرژی اولیه رو بهت میده . الان میدونم که همه شما حرفهای منو قبول دارین ولی می دونید برای چی به اون عمل نمی کنید ؟ چون هنوز بخشی از ذهن شما به دنبال تنبلی هاست . انسان دو تا وجه داره . یکی وجه نیروهای عظیم خداوندی و یکی وجه عادات و پیش ضمینه های قبلی ما . مثلا من دو ، سه ماه پیش رو خوب درس نخوندم و یا اصلا دیر شروع کردم و اون عادات قبلی و تکرار اونا روی من تاثیر گذاشته و شخصیتی رو ساخته که اون مانع این میشه که در خودم تغییر ایجاد کنم و هی تو گوشم میخونه و میگه که مگه میشه کسی که تو  ، 5 ، 6 ، 7 ماه خوب حرکت نکرده ، بیاد و الان معجزه کنه و خوب حرکت کنه ؟؟!!!! من میگم آره .... اون آدمه نمیتونه ؛ ولی اگه نگرشه عوض بشه ، اون دیگه آدم سابق نیست که ... قدرت روحی بالایی داره که دیگه الان رو خرداد و یه ماه مونده به کنکور نمیبینه . از در بزنی و بندازیش بیرون ، از پنجره میاد تو و درس میخونه . اگه بهش چیزی دادن میخوره وگرنه دنبال شکمو بازی های سابق نمیره . شبها که میخواد بخوابه به خودش میگه ببین فلانی ببین فردا چه کولاک میخونم . باید به 15 ساعت برسونم . خدایا شکرت که امروز به من توانایی دادی که بتونم راضی کننده تلاش کنم وازت میخوام که به من برای فردا یه اراده و انگیزه بیشتری بدی ... اون  دیگه نمیبینه که چقدر فرصت داره و بقیه کجاهستند و اون قبلا چه کار بوده و ... چرا و .... چی میشه .... چی کار کنم ....؟؟؟ مثل ذره بین متمرکز شده رو درس ها اگه امسال شد که خدا رو شکر و  اگر هم نه هم خدا رو شکر که داره بهم بازهم فرصت میده تا از خودم لیاقت نشون بدم و تن به هر رشته و دانشگاهی ندم . 3 هفته پر هیجان و پر انرژی رو برای خودت بساز و وارد زندگی جدیدت شو . باور کن که همین دونه دونه تست ها داره تو نتیجه تو تاثیر میذاره .



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

سـ ـحـــ ـر
ساعت2:00---22 خرداد 1390
vaghean vebe khoubi dari,,
mamnounam azat..
amma heyf k yekhourde dir didam...
movaffagh bashi douste man...


سـ ـحـــ ـر
ساعت1:18---22 خرداد 1390
salam douste man..
kheyli ettefaghi va khoshbakhtane vebeto peyda kardam..
man ham konkouri hastam..pishe riazi va ...
rastesh vaghti posteto khoundam ye lahze ja khordam..! chera?? chon hess kardam khodam ino neveshtam...akhe bavar nemikoni age begam hameye inaro az hefzam va vase baghie ham migam k mofid vaghe' she...amma khodam..khodam shayad hichvaght natounestam 2rost beheshoun amal konam...
daghighan harfaye dele mano zadi...harfayi k fek mikardam kasi nemifahmeshoun..amma didam..na engar mese manam adam ziad hast..
mamnounam az poste ghashanget..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: